zaterdag 3 december 2011

Muzische grondhouding

Voor het vak muzische grondhouding kregen we de opdracht om ons portfolio een creatieve toets te geven en in te dienen op dinsdag 29 november 2011.
Na veel nadenken heb ik een muzieknoot gemaakt van 84 cm (breedte) op 120 cm (lengte).


In die muzieknoot heb ik mijn opdrachten op een creatieve manier verwerkt aan de hand van foto's en citaten.
Eén van die opdrachten bevatte dat we een gedichtje over ons zelf moesten schrijven.
Na veel klad versies ervan ben ik toch tot een mooi resultaat van een gedichtje van mezelf gekomen.


Ik ben ik,
soms heb ik de hik.
Bruin haar heb ik wel,
ook sproetjes op mijn vel.

Groene ogen, rode wangen,
wel bang van spinnen en slangen.
Draag graag kleedjes en rokken,
pulls en wollen sokken.

Mensen en dieren heb ik graag,
maar hoe ben jij?
Dat is de vraag!
Hier enkele foto's van mijn muzieknoot:





Geen opmerkingen:

Een reactie posten